Avem asa: Cheltuieli in prima luna cu publicitatea in total pentru fondurile de pensii: 41 mil Euro
Estimare cheltuieli totale: 120 mil Euro
Numar de persoane la zi care au semnat cu un fond de pensii si impartirea pe fiecare: http://www.zoom-it.ro/zoomit.aspx?PC=68
Total pana la sfarsitul campaniei: 4 mil clienti
Asta inseamna cheltuieli de marketing / client : 30 Euro
Daca mai adaugam:
- Bonus per vanzari / client: 30 - 50 Euro
- Cheltuieli operationale (salarii, sedii, etc) / client : 100 Euro
Total per client : intre 160 - 180 Euro.
Daca salariu mediu in romania este in jur de 8 mil (250 Eur) --> 2% / luna inseamna 5 Euro.
In cat timp se amortizeaza doar cheltuielile de subscriere? Sa fie intre 64 si 72 luni.
Intrebarea care se ridica: Se merita din punctul de vedere al fondului de pensii?
Acum ramane de vazut pentru fiecare societate in parte. Cine a cheltuit mai mult si cine a semnat prea putin?
joi, 29 noiembrie 2007
Cost per client la fond de pensii
Etichete:
asigurari private,
fonduri de pensii
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comentarii:
m-am hotarat sa-ti fac ceva trafic pe blog pana plec in oras :))
s-o merita daca peste cativa ani vor vinde portofoliul de clienti unui fond de pensii mai mare la o suma de 3/400 E/asigurat (ma refer la fondurile de pensii mici)
doru a.k.a plusar (travian)
peste catziva ani au sa mai ramana doar 50% din fondurile de pensii actuale (vezi Ungaria, Polonia, etc) Si nu prin vanzare! (sic!)
Deh, Banca Mondiala (si regulile) ei rulz!
Trimiteți un comentariu