Exista o efervescenta din partea bancilor si societatilor de intermediere bancara in a face reclama pe internet in ultima perioada.
Ciprian Stavar chiar a facut un top a celor mai activi cheltuitori dintre banci. Articolul sau arata ca zona bancara a adus mai multi bani in online decat alte industrii care pana de curand erau vedetele online-ului (telecomunicatii, FMCG). Partea interesanta este ca exista doua comportamente diferite a acestora.
Sunt cei interesati de rezultate si cei interesati in notorietate. Cei mai mari cheltuitori sunt cei din urma si care au o problema de intelegere in a utiliza un tool de vanzare excelent. De ce trebuie sa limiteze acest tool doar a afisa mesajele din offline?
Se cheltuiesc sume mari de bani de catre banci pentru a colora internetul de mesaje fara continut, de link-uri care nu spun nimic si de fapt de a ne lasa cu ochii in soare.
Pe de alta parte avem o miscare a intermediarilor financiari care incearca sa scoata maximum din reclama pe internet (in special adsense). Iar aici apare a doua problema: Deoarece bugetele lor sunt prea mici nu reusesc sa puna doua lucruri cap la cap... 1. promovarea si 2. modul in care este tratat vizitatorul dupa ce ajunge pe o pagina de intermediar.
Si ce ne ramane....? Se anunta cineva care sa echilibreze aceasta stare de fapt?
miercuri, 27 iunie 2007
Ce doresc bancile de la internautii romani?
Etichete:
broker de credit,
credit
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu