duminică, 26 octombrie 2008

Ne-am saturat sa muncim pentru altii...

Dupa 5 ani in care ne-am oferit serviciile catre tot felul de clienti, de cateva zile ma luat o decizie:

VirtualSoft nu va mai face soft la comanda.

De ce?
1. Valoarea si know-how-ul nu este apreciat la adevarata valoare. Clientii "stiu ce vor", nu au nimic pus pe hartie (nu am vazut specificatii in Romania mai mare de 10 pagini) iar de fapt cand isi dau seama ca sunt "in pom" incearca s-o dreaga pe spatele tau.
2. Banii sunt foarte putini. Doar "licitatiile faimoase de stat" aduc cu adevarat bani. In rest muncesti ca sa platesti cheltuielile.
3. 95% din ce se face pe in programarea romaneasca este pur si simplu gunoi si nu vreau sa inot in el. NU VREAU sa demonstrez ca ceea ce facem noi intra in cei 5%. M-am saturat!
4. Si poate cel mai important este ca ne-am saturat sa asteptam sa fim platiti pentru ce am muncit! Nu mai vreau sa ni se faca favoruri cand suntem platiti.. ci vrem sa fim platiti pentru ce muncim.

Si din acest motiv 90% din serviciile software vor fi pentru proiecte interne, publishing si media online. Si poate doar 10% pentru clientii externi, in cazul in care vom gasi clienti care sa stie ce insemana punctele enumerate mai sus.

Niciun comentariu: